Perfekt landing eller farlig anflyvning

eagleKom til foredrag i Horsens Flyveklub,

mandag den 10. februar kl 19:00 i klubhuset på Rårup Flyveplads

I samarbejde med Rådet for Større Flyvesikkerhed afholder Horsens Flyveklub kursus i "Perfekt landing eller farlig anflyvning", hvor Lennart Wahl levende fortæller, hvordan man lærer at håndtere alle parametrene i forbindelse med landing.

kunstflyvningI 37 år har Lennart Wahl fra Gadstrup haft flyvecertifikat, men han synes, det er lidt kedeligt at flyve ligeud. Så han laver loop, flyver på hovedet og laver spin, når han er i luften. Det gør han i OY-LUN, en Bellanca, som han samtidigt bruger som skolefly, hvor mange af eleverne er luftkaptajner og andre professionelle piloter.

Så kom og få lidt inspiration til, hvordan vi alle kan gøre det lidt bedre - næste gang vi skal lande.

Klubben er vært ved kaffe og kage.