Tankning på Rårup Flyveplads

Der har tidligere været et Statoil tankanlæg på Raarup Flyveplads, dette blev i 2009 overtaget af Raarup Flybenzin ApS.

Anpartshaverne i Raarup Flybenzin ApS er en stor kreds af Horsens Flyveklubs flyejere.
Tankanlægget på Raarup Flyveplads har kun AVGAS100 i tanken.

Lokalt tankkort
Det er muligt at tanke efter almindeligt selvbetjeningsprincip med lokalt tankkort.
Flyejere kan få udstedt eget tankningskort.
Kortbestemmelser og ansøgningsskema fås ved henvendelse til Raarup Flybenzin ApS v/ Knud Nielsen, Elev Tværvej 3, 8520 Lystrup,

Kontantsalg

Tankning uden tankkort til Rårup Flybenzin er ikke mulig.

Tankkort udstedes gratis til dem der har interesse for det.

Tankning uden tankkort kan dog måske foregå hvis et medlem med tankkort er tilstede på pladsen og er villig til at modtage kontant betaling for tankningen.

Olie

Olie haves ikke, man kan evt. købe olie i begrænset omfang af flyejere som er tilstede på pladsen.